Prijímam Ďalšie informácie

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.

15 NAJČASTEJŠÍCH OTÁZOK

1. Aká je cena poštovného?

2. Ako môžem za môj balíček zaplatiť?

3. Aká je doba dodania tovaru?

4. Čo ak si objednám niečo čo mi nesadne?

5. Ako si vybrať správnu veľkosť tovaru ?

6. Naozaj mi môže byť balíček doručený aj SOBOTU?

7. Kto mi môj balíček prinesie, alebo kde si ho môžem vyzdvihnúť?

8. Ako zistím kde sa môj balíček nachádza a kedy mi bude presne doručený?

9. Čo ak som spravila objednávku a v deň doručenia budem odcestovaná?

10. Môžete mi moju objednávku doručiť až po mojom návrate?

11. Balíček mi bol doručený s kúskami som spokojná, kde sa môžem podeliť s mojou radosťou?

12. Objednané kúsky mi nesedia môžem si ich vymeniť za inú veľkosť alebo model?

13. Môžem vrátiť len časť tovaru z mojej objednávky?

14. Na objednanom tovare som našla výrobnú chybu, ako mám postupovať?

15. Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?

1. Aká je cena poštovného ?


SPS kuriér
Objednávky do 69 €

Cena = 3.5,-€ s DPH

SPS kuriér
Objednávky nad 69 €

Cena = ZDARMA

Osobný odber
na adrese ŠLN 9, 977 01 Brezno

Cena = ZDARMA

Česká republika

PPL

Cena = 4.9,-€ s DPH

2. Ako môžem za môj balíček zaplatiť ?

Spôsoby platby

Platba na dobierku

Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí, kuriérovi.

Cena = 1,-€ s DPH

Platba kartou GP-WebPay

Za tovar zaplatíte pomocou karty, tovar je zaslaný po prijatí platby.

Cena = ZDARMA

Platba prevodom

Za tovar zaplatíte prevodom, tovar je zaslaný po prijatí platby.

Cena = ZDARMA

3. Aká je doba dodania tovaru ?

Pri vybavovaní vašej objednávky sa snažíme vždy robiť maximum, aby bola čo najskôr vybavená :-)

 

Výpredajový skladový tovar

Expedujeme ihneď do 14:00 každého pracovného dňa

Doručenie na druhý pracovný deň


Bežné dodanie

Všetky objednávky vybavujeme priebežne ako nám boli doručené a preto doba dodania vašej objednávky je 1-4 dni.

Spravidla to stíhame do 3. dňa od vašej objednávky. Je potrebné však brať do úvahy štátne sviatky a víkendy

PPL ČESKÁ REPUBLIKA

Doručenie do 48 hodín každý pracovný deň od prevzatia balíka z nášho SKLADU na vami zadanú adresu

Počas pracovných dní sa objednávky uskutočnené do 14. hodiny odovzdávajú prepravcovi/ spracovávajú v ten istý deň, vďaka čomu je tovar do 1-4 dní u vás. Objednávky po 14. hodine sa odovzdávajú prepravcovi/ spracovávajú nasledujúci deň.

Víkendové objednávky sa spracovávajú v Pondelok.
Hneď ako balíček odovzdáme prepravcovi, dostanete od nás aj od kuriérskej spoločnosti e-mail, že je už váš balíček s módou na ceste. Je potrebné však brať do úvahy aj štátne sviatky a víkendy.

 

4. Čo ak si objednám niečo čo mi nesadne ?

Vrátenie / výmena tovaru

Nesadla vám veľkosť alebo vám niečo nevyhovuje? Žiadny problém :-)

Tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní a získate späť 100% peňazí za váš vrátený tovar. Ak vám iba nesadla veľkosť, tovar vám vymeníme za inú veľkosť. Všetko bude vybavené najneskôr do 14 dní.

 

 

V prípade výmeny/ vrátenia tovaru

nasledujte následovné inštrukcie

Pomocou Výmenný/vrátný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU nám písomne uveďte:

- vaše meno a číslo objednávky

- či máte záujem o vrátenie alebo výmenu tovaru

- kód vráteného/ vymieňaného tovaru

- v prípade výmeny tovaru aj novú veľkosť požadovaného tovaru na výmenu

- číslo účtu pre vrátenie prostriedkov - prostriedky nie je možné vrátiť poštovou poukážkou

Starostlivo zabaľte tovar a pribaľte:

 

- nepoškodený tovar v pôvodnom obale a s neporušenými štítkami a ochrannými známkami

 

- vyplnený Výmenný/vrátný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU

 

- kópiu daňového dokladu

 

Pokiaľ bol už tovar nosený a používaný, nemožno ho z hygienických dôvodov vrátiť. Pokiaľ na tovare chýbajú visačky, prípadne je poškodená ochranná známka tovaru, tovar bude posudzovaný individuálne s prípadnou zrážkou z vrátenej ceny tovaru. Tovar musíme vrátiť do pôvodného stavu a to niečo stojí.

Ďakujeme, že nás chápete:)

Takto zabalený tovar nám zašlite na adresu:

FASARDIofficial.sk

Hronská 707

Hronec

97645

Peňažné prostriedky vám budú vrátené do 14 dní od prevzatia tovaru a odstúpenia od zmluvy.

5. Ako si vybrať správnu veľkosť tovaru ?

Už sa nemusíte báť, že vám veci objednané z internetu nesadnú. Pre správne meranie postavy máme pre vás pomocnú siluetu postavy, ktorá vám meranie uľahčí.

Pri každom našom produkte sa nachádza tabuľka s údajmi postavy:

- pri výbere vrchných dielov oblečenia ako sú topy, tričká, tielka, body, tuniky, mikiny, bundy či šaty si zmerajte obvod hrudníka, pása a bokov a porovnajte ich s tabuľkou.

- pri výbere spodných dielov oblečenia ako sú nohavice, legíny, tepláky, šortky či sukne si zmerajte obvod pása a bokov a porovnajte ich s tabuľkou.

 

Vo všeobecnosti si treba vybrať veľkosť, akú bežne nosíte so zohľadnením materiálu oblečenia, strihu oblečenia a vašej postavy. Tak si urobte radosť s FASARDI, bez obáv :)


6. Naozaj mi môže byť môj balíček doručený aj SOBOTU ?

ÁNO!

Zabudli ste si včas objednať tovar a doručenie v pondelok je vám neskoro? FASARDI vám váš problém vyrieši. Stačí nás informovať, že máte o takéto doručenie záujem a my vám váš balíček bez ďalších príplatkov odošleme v piatok s doručením v sobotu!

Doručenie v sobotu je pre vás zdarma ako bonus! Iba vo FASARDI :)

7. Kto mi môj balíček prinesie, alebo kde si ho môžem vyzdvihnúť ?

V prípade, že ste si zvolili dopravu expresnou kuriérskou spoločnosťou, váš balíček vám prinesie kuriér spoločnosti Slovak Parcel Service v dňoch od Pondelka do Piatka. O doručení priamo pred vaše dvere budete informovaný emailom a telefonicky.

V prípade, že ste si zvolili osobný odber, tovar si môžete vyzdvihnúť po prijatí informácie, že váš tovar je pripravený na vyzdvihnutie. Vyzdvihnúť si ho môžete na adrese: ŠLN 9 Brezno, 97701. Pri osobnom odbere nie je možná platba v hotovosti. Je nutné zvoliť platbu prevodom alebo platbu kartou GP-WEBPAY.

8. Ako zistím kde sa môj balíček nachádza a kedy mi bude presne doručený ?

Ihneď po vytvorení objednávky dostanete email, kde nájdete aj link pre prihlásenie sa do svojho zákazníckeho účtu. V ňom nájdete všetky informácie o svojej objednávke.

Po odoslaní vášho balíčka z nášho skladu vás znova o tom budeme informovať emailom. Taktiež od expresnej kuriérskej spoločnosti obdržíte email o prevzatí vašej zásielky, dobe dodania a možnosti sledovania balíka. Následne vám už len kuriér zavolá, že s vašim ballíkom je pred vašimi dverami :)

9. Čo ak som spravila objednávku a v deň doručenia budem odcestovaná ?

Ak balíček nemôžete prebrať lebo sa chystáte niekam odísť nemusíte hneď objednávku rušiť. Iba nás o tom informujte. Pre nás nie je žiaden problém vám balíček postrážiť a poslať ho až keď budete doma. Prípadne vám ho môžeme zaslať na inú adresu.

Neváhajte nás kontaktovať a určite to spolu vyriešime.

10. Môžete mi moju objednávku doručiť až po mojom návrate ?

Samozrejme! Veľmi radi vám balíček postrážime a odošleme až vtedy, keď ho budete môcť prebrať.

11. Balíček mi bol doručený som spokojná, kde sa môžem podeliť s mojou radosťou ?

Budeme veľmi radi, ak sa so svojou radosťou z nových kúskov podelíte aj s ostatnými. Po 9 dňoch vám príde dotazník spokojnosti, v ktorom môžete prejaviť spokojnosť nielen z nových kúskov :) Nech aj iní vedia, kde sa dá dobre nakúpiť :)

Sme vďační za každé kladné hodnotenie. Všetko čo robíme, robíme pre vás.

12. Objednané kúsky mi nesedia môžem si ich vymeniť za inú veľkosť alebo model ?

Všetky objednané kúsky si môžete u nás do 14 dní vymeniť za inú veľkosť. Ak by iná veľkosť nebola dostupná, môžete si vybrať iný model. Stačí si stiahnuť výmenný/vratný formulár, výmenu zaznačiť a tovar nám zaslať na adresu.

Je dobré nás však pred odoslaním kontaktovať, aby sme vám daný kúsok rezervovali, kým sa váš tovar k nám dostane. Aby sa nestalo, že sa zatiaľ vypredá.

13. Môžem vrátiť len časť tovaru z mojej objednávky ?

Áno. Vrátiť môžete aj časť objednávky, ktorá vám nesadla. To znamená, že ak sa vám jeden kúsok páči viac a druhý vám nesadol, môžete vrátiť len ten. Prípadne si ho vymeniť. Stačí si stiahnuť výmenný/vratný formulár, výmenu alebo vrátenie zaznačiť a tovar spolu s faktúrou nám zaslať na našu adresu nepoškodený.

14. Na objednanom tovare som našla výrobnú chybu, ako mám postupovať ?

Záručná doba na všetky produkty FASARDIofficial.sk je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom doručenia/ prebratia tovaru. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní.

V prípade reklamovania tovaru nasledujte následovné inštrukcie:

Pomocou Reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU nám písomne uveďte:

- vaše meno a číslo objednávky

- kód chybného tovaru a popis chyby

- v prípade výmeny tovaru aj kód a veľkosť požadovaného tovaru na výmenu ako riešenie reklamácie

- číslo účtu pre vrátenie prostriedkov- prostriedky nie je možné vrátiť poštovou poukážkou

Starostlivo zabaľte tovar a pribaľte:

- tovar (nemusí mať pôvodné obaly a štítky)

- vyplnený Reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU

- kópiu daňového dokladu

Takto zabalený tovar nám zašlite na adresu:

FASARDIofficial.sk

Hronská 707

Hronec

97645

Vaša reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie.

15. Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar ?

Po prijatí tovaru, ktorý ste nám zaslali späť musíme všetok tovar skontrolovať. Ak je tovar v poriadku a nebol nosený ani poškodený, vystavíme vám dobropis a zašleme späť peňažné prostriedky. Toto všetko určite stihneme najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru.

Vždy sa samozrejme snažíme vybaviť vaše vrátenie/výmenu čo najskôr aby ste mohli znova u nás nakúpiť :)